פירוק שיתוף בגירושין

החלטתם להתגרש אך הצד השני לא מעוניין? אם יש לכם נכסים ורכוש משותף, יתכן ותידרשו במקרה זה לבצע פירוק שיתוף בגירושין. כאשר בני זוג חיים בדירה משותפת ואחד מבני הזוג מחליט כי זה הזמן להיפרד, יש למצוא פתרון לנכס כאשר הוא שייך ל-2 אנשים ולא ריאלי להציע חצי ממנו למכירה. הצד אשר מבקש את הגירושין יכול להגיש לבית המשפט בקשה לפירוקשיתוף על מנת שהתערבות בית המשפט תפתור את הנושא הזה. 

חוק המקרקעין מציין כי – “כל שותף במקרקעין משותפים זכאי בכל עת לדרוש פירוק השיתוף” – סעיף 37 (א) לחוק המקרקעיןפירוק שיתוף במקרקעין על-פי חוק המקרקעין בישראל

המחוקק בישראל במקרה זה דאג לסייע לצד הנפגע אשר אינו יכול למכור נכס שחצי ממנו שייך לו על-פי חוק. פירוק שיתוף במקרקעין מעוגן בחוק המקרקעין בישראל והוא מתייחס למצב בוזוג נשוי המחזיק נכס אינו יכול לבצע מכירה מפני שצד אחד לא מוכן להתגרש.  למעשה, החוק מתייחס לכל פירוק שותפות בנכס וזה רלוונטי לנכס השייך לכמה אחים, חברים, אנשי עסקיםוכל גורם אשר רכש נכס יחד עם שותף או שותפים.  

ליווי משפטי לפירוק שיתוף מוצלח 

על מנת שתוכלו לצאת ממצב חוסר האונים בו אתם נמצאים כאשר יש לכם חלק בנכס על שמכם אך אתם לא יכולים לממש אותו, אתם יכולים לפנות לעו”ד מומחה בתחום פירוק שיתוף בגירושין. עורך דין מקצועי ילווה אתכם לאורך כל התהליך בכדי שבסופו תוכלו לממש את הזכויות שלכם בנכס. 

איך מגישים תביעה לפירוק שיתוף?  

את התביעה לפירוק שיתוף מגישים לבית המשפט לענייני משפחה (בית משפט השלום) ומומלץ לעשות זאת דרך עורך דין מנוסה. עורך הדין ינסח יחד איתכם את כתב התביעה ויצרף את כל המסמכים הרלוונטיים בכדי שתוכלו לדרוש את הזכויות שלכם מול בית המשפט. אחד ממשרדי עורכי דין המקצועי ביותר בתחום פירוק שותפות בתהליך גירושין הוא משרד עורכי הדין שמעוןצור. משרד עורכי דין שמעון צור מלווה תהליכי גירושין בגישור ובפירוק שותפות בצורה מקצועית ויעילה ועומד על זכויות הלקוחות שלו בכל דיון בבית המשפט.

 

מומחה לפירוק שיתוף בגירושין של משרד עורכי דין שמעון צור 

לקבלת פרטים נוספים על הליווי המשפטי של משרד עורכי דין שמעון צור בנושאי פירוק שותפות בתהליך גירושין, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר! 

דילוג לתוכן