רישום חברת חוץ בישראל

תוכן עניינים

כאשר אזרח ישראלי מעוניין לפתוח חברה, הוא צריך לקבל החלטה לגבי סוג החברה אותה הוא מעוניין להקים בהתאם למטרות העסקיות של החברה. ההחלטה לגבי סוג החברה אשר תוקם תקבע על-פי אחד מסוגי החברות הבאים:

 

  • רישום חברת יחיד.
  • רישום חברה לתועלת הציבור.
  • רישום חברה פרטית.
  • רישום חברת חוץ. 

 

חברת חוץ מחוייבת להיות מאוגדת על-פי דין מחוץ למדינת ישראל ואינה יכולה לבצע פעילות עסקית בישראל אלא אם בוצע רישום של החברה כחברת חוץ כולל תשלומי האגרות הרלוונטיות. 

 

פתיחת חברה בע"מ להתחלת פעילות עסקית

משרד עורכי דין מקצועי, ניתן לקדם את תהליך פתיחת החברה בצורה יעילה ומהירה על מנת שתוכלו להתחיל בפעילות עסקית עצמאית ולהנפיק חשבוניות מס ללקוחות שלכם.

 ליווי של עורך דין להקמת חברה בע”מ מאפשר לכם לקצר את התהליך הבירוקרטי לפתיחת החברה ומספק לכם ייעוץ מקצועי לכל שלבי התהליך

רישום חברת יחיד או חברה פרטית

 חברת יחיד נפתחת במקרים בהם מייסד החברה מעוניין לקחת על עצמו את כל האחריות על פעולות החברה ובמקרים רבים אף לבצע את כולן.

 אם אתם מעוניינים לבצע רישום חברת יחיד,כדאי שתדעו שדרך משרד עורכי דין, תוכלו לבצע זאת במהירות יתרה ובאמצעות פעולות פשוטות באינטרנט. חשוב לדעת כי אם קיבלתם החלטה על הקמת חברת יחיד, כדאי שתעסיקו אנשי מקצוע פרילנסרים אשר יאפשרו להוריד מכם את עומס העבודה והאחריות בכל תחומי החברה העתידית

 

רישום חברה – איך מתחילים?

בכדי לבצע רישום חברה, בין אם זה רישום חברת חוץ ובין אם זה רישום חברה ישראלית, מומלץ לעשות זאת בליווי אנשי מקצוע בתחום.

 משרד עורכי דין שמעון צור מציע לכם ייעוץ וליווימשפטי מקצועי לתהליך רישום חברה. צוות משרד עורכי דין שמעון צור עוסק בתחום הקמה ופירוק חברות כבר קרוב ל-20 שנה, במקצועיות ובמסירות עבור לקוחות מכל הארץ.

 

משרד עורכי דין שמעון צור מציע – רישום חברת חוץ

צוות משרד עורכי דין שמעון צור ישמח לסייע לכם בתהליך רישום החברה באמצעות עורכי הדין המקצועיים של המשרד. לתחילת תהליך מקצועי לפתיחת חברה חדשה, התקשרו עכשיו למספר הטלפון של משרד עורכי דין שמעון צור. 

דילוג לתוכן