חוזים מסחריים

בכל חוזה בין עסקים, חברות או שותפים ישנו סיכון שצד אחד לא יעמוד בתנאי ההסכם. ישנה טענה כללית האומרת כי הכתוב בחוזה הוא לא רלוונטי עד הרגע שבו ישנה הפרה של אחד הצדדים לגבי סעיפים בחוזה. כאשר ישנה הפרה של סעיפים בחוזה מסחרי, ההשלכות הכלכליות על הצד שנפגע יכולות להיות בלתי הפיכות. לכן, כאשר מנסחים חוזה בין עסקים או שותפיםחשוב לעשות זאת עם ליווי מקצועי של עו”ד חוזה מסחרי. 

עורך דין לחוזה זיכיון 

נושא הזיכיונות בארץ לעסקים עלה לא פעם לדיונים בבית המשפט. חוזה הזיכיון מביא לכתב את התנאים של רוכש הזיכיון מול החברה או המותג כאשר היתרון הכלכלי פה הוא ברוב המקרים של המותג. לכן, חוזה מסוג זה צריך להיבדק בצורה מעמיקה על מנת שרוכש הזיכיון ישמור על האינטרסים שלו בעת החתימה על החוזה.

מה עושים במקרה של הפרת חוזה מסחרי?  

כאשר יש הפרה ברורה של החוזה המסחרי הנחתם מולכם, זה הזמן לפנות למשרד עורכי דין המתמחה במשפט המסחרי. משרד עורכי דין העוסק בתחום המסחרי יעניק לכם ייעוץ משפטי של עורך דין מנוסה לדין המסחרי אשר ינסח עבורכם את כתב התביעה נגד מפר החוזה וייצג אתכם בדיונים בבית המשפט.  

עו”ד חוזים מסחריים מומלץ

 אם אתם מחפשים עו”ד חוזים מסחריים מומלץ, כדאי לכם לפנות למשרד עורכי דין שמעון צור! משרד עורכי דין שמעון צור מלווה עסקים, חברות וארגונים בחתימת חוזים מסחריים בשלב ניסוח ההסכם ובשלב החתימה. במקרים בהם ישנה הפרה של חוזה מסחרי, עו”ד חוזה מסחרי של המשרד מייצג את הנפגעים בדיונים בבית המשפט בכדי שהנפגע יוכל לעמוד על הזכויות המגיעות לו מתוקף החוזה המסחרי עליו הוא חתם.  

עו”ד חוזה מסחרי של משרד עורכי דין שמעון צור 

משרד עורכי דין שמעון צור מזמין אתכם להיכנס לדף “צור קשר” באתר המשרד ולמלא את הפרטים שלכם בטופס הרישום. לאחר הרישום שלכם, נציג המשרד יחזור אליכם בשיחת טלפוןלקביעת פגישה עם עורך דין מקצועי לענייני הדין המסחרי. בפגישה עם עורך הדין של משרד עורכי דין שמעון צור, תוכלו לתכנן את המהלכים המשפטיים הבאים שלכם בכל נושא הנוגע לחוזהמסחרי בצורה המקצועית והיעילה ביותר! 

דילוג לתוכן