פתיחת עוסק פטור

מתכננים לפתוח עסק עצמאי? חושבים על הקמת שותפות? בכדי שתוכלו לבצע את התהליך הבירוקרטי בצורה הטובה ביותר, כדאי לכם לקבל ליווי מקצועי של עורך דין המתמחה בתחום. תהליכים של פתיחת עוסק פטור, הקמת שותפות או הקמת חברה יכולים להתבצע באופן יעיל יותר כאשר עושים זאת באמצעות עורך דין.

 מלבד זאת, תוכלו לקבל ייעוץ מעורך דין לפני שאתם מבצעים בעצמכם את התהליך הבירוקרטי מול הרשויות, ולדעת כי לקחתם את ההחלטות הנכונות למטרות שלכם.

האם יש יתרון בלהיות עוסק פטור?

אחת השאלות שעולות אצל בעלי עסק חדש, הוא האם כדאי להישאר עוסק פטור לשנים הבאות או לשאוף להגיע להיות עוסק מורשה ואף להקים חברה בע”מ. התשובה לנושא זה היא מורכבת ולא ניתן להגיד מה נכון לעשות או לא נכון לעשות, אך ניתן להגיד בוודאות כי ניהול החשבונות של עוסק פטור הוא זול יחסית וניהול הספרים הוא פשוט יותר מעוסק מורשה או חברה.

לכן, מי שמעוניין לשמור על התנהלות בירוקרטית נוחה יותר, יכול לכוון את ההכנסות שלו לטווח הגג למעבר מעוסק פטור לעוסק מורשה ולהישאר בו בשנים הבאות.

פתיחת שותפות ברשם השותפיות

מלבד הקמת עוסק פטור, מורשה או חברה בע”מ ישנה דרך נוספת להיות חלק מעסק. ההתאגדות המשפטית הנקראת שותפות שונה באופן מהותי מהקמת חברה אך היא מהווה אופציה טובהכאשר יש מספר שותפים עם אינטרסים מסויימים אשר צריך להגדיר אותם מבחינה משפטית. אם החלטתם על פתיחת שותפות, כדאי שתקבלו ליווי מקצועי ואישי של עורך דין. 

ישנם 2 סוגישותפות: שותפות מוגבלת ושותפות כללית. בכדי לדעת מה השותפות המתאימה לכם ביותר אתם צריכים לבחון את המטרות של השותפות ואת ההתנהלות הרצויה לכם בחברה. משרד עורכידין מקצועי ידע לכוון אתכם לבחירה הנכונה ולפתיחת השותפות באופן יעיל ומהיר.

איפה ניתן לקבל ייעוץ לגבי פתיחת עוסק פטור או הקמת שותפות?

אם קיבלתם החלטה להקים עסק חדש כעוסק עצמאי או להקים שותפות, משרד עורכי דין וגישור שמעון צור ילווה אתכם לאורך כל התהליך. משרד עורכי דין וגישור שמעון צור הוקם לפני כ-20 שנה ופועל בתחום המשפט האזרחי ודיני עבודה עבור מאות לקוחות בכל שנה מאיזורים רבים בארץ. צוות משרד עורכי דין וגישור שמעון צור כולל עורכי דין מהשורה הראשונה ובעלי ידע רב בתחומי הקמה ופירוק חברות ומשפט מסחרי.

משרד עורכי דין וגישור שמעון צור מציע לכם – סיוע בפתיחת עוסק פטור

צוות משרד עורכי דין וגישור שמעון צור מזמין אתכם להתקשר ישירות לצוות המשרד דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולקבל מענה מהיר ומקצועי לכל תהליך בירוקרטי לרישום עסק או שותפות.

דילוג לתוכן