עו”ד ייצוג מעסיקים

עו"ד ייצוג מעסיקים

אתם בעלי עסק והגישו נגדכם תביעה? חשוב שתדעו שאתם לא צריכים להתמודד עם התביעה הזו לבד! בעלי עסק אשר קיבלו התראה לפני תביעה או הגישו נגדם תביעה בבית המשפט לדיני עבודה, יכולים לקבל ליווי מקצועי ואישי של עורך דין מומחה בתחום דיני העבודה.

עורך דין לדיני עבודה יעניק לכם ייעוץ טרום משפטי על מנת להכין אתכם לדיונים בבית המשפט. כחלק מהייעוץ הטרום משפטי, עורך הדין ינסח עבורכם את כתב ההגנה ויגיש אותו לבית המשפט לדיני עבודה בו אתם תישפטו. במידה והתביעה נגדכם קשורה להתנהלות שלכם מול עובד או עובדים בחברה, הידע והניסיון של עו”ד ייצוג מעסיקים יסייע לכם לנסח את כתב ההגנה בצורה הטובה ביותר. כתב ההגנה יהווה את הבסיס לטענות שלכם אשר יעלו בדיונים בבית הדין לעבודה.

מהם מזונות ילדים?

הייעוץ הטרום משפטי כולל כאמור את ניסוח כתב ההגנה שלכם. אם אתם מאמינים כי הצדק איתכם, כל מה שתידרשו לעשות הוא לאסוף את כל המסמכים הרלוונטים למקרה התביעה. איסוף המסמכים הוא חלק חשוב בהכנת כתב ההגנה והם יכולים להוות כראיה בדיונים בבית הדין לעבודה.

ניסוח כתב הגנה לבית למעסיק

אז איך מנסחים כתב הגנה למעסיק? כתב ההגנה בתיק תביעה כנגד מעסיק צריך להיות מאוד ממוקד ולהתייחס בצורה מעמיקה לכל הנאמר בכתב התביעה. יחד עם ניסוח כתב ההגנה, עורך הדין לדיני עבודה יבצע איתכם עבודת הכנה לדיונים בבית המשפט. עבודת ההכנה כוללת העלאת הטיעונים שלכם בעקביות והתמודדות עם שאלות קשות אשר צפויות לעלות בדיונים בביתהדין לעבודה.

עו”ד ייצוג מעסיקים בבית דין לעבודה

בנוסף לייעוץ הטרום משפטי, תוכלו לקבל ייצוג של עורך דין בבית המשפט. עו”ד ייצוג מעסיקים בבית דין לעבודה, יגיע איתכם לכל הדיונים בתביעה על מנת לדרוש את הזכויות המגיעות לכםבתור מעסיק ולעמוד באסרטיביות על טענות ההגנה שלכם אשר נוסחו מבעוד מועד.

למי כדאי לפנות לייצוג בדיונים בבית משפט?

אם אתם מעוניינים לפנות לעו”ד ייצוג מעסיקים, כדאי לכם לפנות לטובים ביותר – משרד עורכי דין שמעון צור! משרד עורכי דין וגישור שמעון צור נחשב למשרד מוביל בתחום הייעוץ והליוויהמשפטי של מעסיקים בתחום דיני העבודה. צוות משרד עורכי דין שמעון צור מלווה מעסיקים בכל הארץ העומדים בפני תביעה או נמצאים בתהליכי תביעה מתקדמים.

עו”ד ייצוג מעסיקים של משרד עורכי דין צור

לתיאום פגישה עם צוות משרד עורכי דין צור בנוגע לתיק התביעה אשר נפתח נגדכם, השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן