בחירת נוטריון מתאים עבורכם

אנשים רבים אשר נזקקים לשירותיו של עורך דין, בין אם מדובר בלקוחות מהמגזר הפרטי או בין אם מדובר בלקוחות מהמגזר העסקי, זקוקים למעשה לכובע השני של עורכי דין, וזה הכובע של הנוטריון.

עורכי דין מחזיקים, כידוע, לא מעט כובעים מקצועיים באמתחתם, ואחד מהם מתייחס לעבודתם כנוטריון. כאן המקום להדגיש, לא כל עורך דין הוא נוטריון אך מצד שני, כל נוטריון הוא עורך דין.

עבודתו של נוטריון היא להוכיח בפני בית המשפט והרשויות השונות, שהמסמכים המוצגים בפניהם הם מקוריים. הוא למעשה חותם על המסמכים ובכך הוא נותן תוקף לכך שהמסמכים הם אמיתיים לכל דבר. חתימתו של נוטריון תקפה הן בארץ והן בחו”ל.

בין השאר אפשר למצוא חתימות של נוטריון על מסמכים שאדם מייפה כוח של אדם אחר לחתום במקומו, מסמכים שמוכיחים את אמינותם או אמינות העתק שלהם, תצהירים, אישור שאדם מסוים חי, רשימת מצאי, מסמך סחיר, הסכם ממון וכן צוואות. בנוסף מסמכים שעוסקים באזרחות, נישואים בחו”ל, תעודת לידה ועוד.

כיצד מוצאים נוטריון מתאים?

כפי שאנחנו יכולים להניח, ישנם נוטריונים בכל רחבי הארץ, רצוי ראשית כל לבחור נוטריון מקומי מהעיר שלכם. בין אם מדובר על משרד נוטריון בראשון לציון, רמת גן, אילת או כל עיר אחרת, אין ספק שעבור תושבי העיר או אנשים שהמשרד שלהם נמצא בעיר, נכון יותר עבורם לעבוד מול משרד נוטריון מקומי ולא בעיר אחרת.

ראשית, כך הם חוסכים לעצמם זמן טרחה, בין אם זה בנסיעות ובין אם זה במפגשים או דיונים.

שנית, כך יש להם יותר סיכוי להכיר את הנוטריון, לקבל עליו המלצות וחוות דעת מתושבי העיר, לדעת האם הוא מתאים לצרכים שלהם, האם יש לו ניסיון מספיק רחב וגדול בשביל מה שהם צרכים וכמובן הם יכולים ללמוד האם הוא יכול לספק את מה שהם מחפשים.

שלוש, היכולת שלהם להתקדם בתהליך היא הרבה יותר גבוהה כשמדובר בנוטריון שעובד קרוב אליהם והם יכולים להיות בקשר יומיומי.

בשביל למצוא נוטריון מקומי טוב עבורכם, כל מה שצריך לעשות זה לחפש באינטרנט עורכי דין שהם גם נוטריונים, לקרוא עליהם חוות דעת וביקורות, לקבוע איתם פגישה בשביל שיהיה ניתן לתהות על קנקנם ולברר מה בדיוק הם עושים בתוקף תפקידם.

חשוב לבדוק בתהליך הבדיקה, האם מדובר בעורכי דין שמגיעים ממשרדים גדולים או משרדים עצמאיים, האם יש להם צוות משפטי שעוזר להם ואילו כלים נמצאים לצידם אשר יכולים לעזור לכם בתהליך, על מנת שהם יוכלו לבצע אותו על הצד הטוב ביותר עבורכם.

המאמר באדיבות משרד עורכי דין עמית ורד המספק שירותי משרד נוטריון בראשון לציון.

דילוג לתוכן