משרד עו”ד פירוק חברה

כאשר אתם מחפשים משרד עו”ד פירוק חברה, חשוב כי בראש ובראשונה תערכו סקר שוק מקיף, אשר ילמד אתכם על המשרדים השונים אשר קיימים כיום בשוק. כמו כן, מומלץ כי תקראו חוות דעת וביקורות הן מלקוחות קודמים והן מלקוחות קיימים, על מנת שתוכלו לבחור משרד עו”ד פירוק חברה איכותי, אמין, מקצועי, ברמה הגבוהה ביותר. למעשה, משרד עו”ד פירוק חברה מתמחה בתהליך משפטי של פירוק חברה אשר תפקידו המרכזי הוא להוביל לסיום חייה של אותה חברה, תהליך אשר מתבצע מול רשם החברות בישראל.

 

 

שמעון צור משרד עורכי דין וגישור הינו משרד עורכי דין בעלת ניסיון רב שנים אשר נוסד בשנת 2001 ומשרת לקוחות עסקיים, פרטיים, חברות וארגונים מכל רחבי הארץ. ייחודיות המשרד הינה בקשר הצמוד והאישי מול כל לקוח אשר בונה את האמון ומאופיין בתמיכה מלאה לאורך כל שלבי התהליך המשפטי. כיום, המשרד גאה להיות מוביל בתחומו ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב והמקצועי ביותר, ללא פשרות.

משרד עו"ד פירוק חברה
כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי ישנן שתי אפשרויות מרכזיות לפירוק חברה:

  1. פירוק חברה על ידי בית משפט
  2. פירוק חברה מרצון
    בתהליך של פירוק חברה למעשה מכנסים את כל נכסי החברה הקיימים, מממשים אותם ואז מחלקים את התמורה בין שותפי החברה, זאת בהתאם לסדר קדימויות קבוע אשר נקבע בתקנון ודין החברה. תהליך זה דורש ניסיון וידע מקצועי מצידו של עורך דין אשר מתמחה בתחום. למעשה, מומלץ לכל חברה אשר מעוניינת להגיע לפירוק, להסתייע בשירותיו של עורך דין מקצועי, אשר ילווה את החברה לאורך כל התהליך, ויעניק מענה מקצועי ומלא לכל שאלה ומענה, וכמובן ייצג את החברה באופן נאמן ומקצועי.

משרד עו”ד פירוק חברה ע”י נושים

משרד עו”ד פירוק חברה ע”י נושים למעשה מתמחה בפירוק חברה באמצעות הוראה של בית המשפט. מדובר בסוג פירוק אשר יכול להגיע מפנייה של נושים. שמעון צור משרד עורכי דין וגישור הינו משרד עורכי דין בעלת ניסיון רב שנים אשר נוסד בשנת 2001 ומשרת לקוחות עסקיים, פרטיים, חברות וארגונים מכל רחבי הארץ. ייחודיות המשרד הינה בקשר הצמוד והאישי מול כל לקוח אשר בונה את האמון ומאופיין בתמיכה מלאה לאורך כל שלבי התהליך המשפטי.

דילוג לתוכן