סגירת חברה מרצון

סגירת חברה מרצון יכולה להתבצע בעקבות מגוון סיבות אפשרויות כגון רצון של בעל המניות, החלטת נושים, או החלטה של בית המשפט או רשם החברות. כך או אחרת, סגירת חברה מרצון הינו הליך מורכב ורגיש במיוחד אשר דורש ליווי וייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך. שמעון צור משרד עורכי דין וגישור הינו משרד עורכי דין בעלת ניסיון רב שנים אשר נוסד בשנת 2001 ומשרת לקוחות עסקיים, פרטיים, חברות וארגונים מכל רחבי הארץ. ייחודיות המשרד הינה בקשר הצמוד והאישי מול כל לקוח אשר בונה את האמון ומאופיין בתמיכה מלאה לאורך כל שלבי התהליך המשפטי. כיום, המשרד גאה להיות מוביל בתחומו ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב והמקצועי ביותר, ללא פשרות.
כיום, התהליך של סגירת חברה מרצון יכולה להתבצע על ידי שלוש דרכים שונות, כאשר כל דרך דורשת מערך ניהולי, לוגיסטי ומשפטי שונה. כמו כן, סגירת חברה דורשת פנייה לרשם החברות. כאמור, מדובר על תהליך מורכב, אשר יכול בהחלט להפוך לארוך וקשה יותר ללא עזרה מקצועית מצידו של עורך דין אשר מתמחה בתחום. בנוסף, בעת חיפוש אחר עורך דין, חשוב ומומלץ כי תערכו סקר שוק מקיף אשר יעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר ולבחור בסופו של יום, באיש המקצוע המנוסה, המקצועי, האדיב והאמין ביותר.

סגירת חברה מרצון

סגירת חברה בע”מ

הסיבות לתהליך סגירת חברה בע”מ הינן רבות ומגוונות ויכולות לנבוע בעקבות קושי כלכלי, חילוקי דעות, היעדר פעילות עסקית ועוד. קיימת חשיבות לסגירה נכונה ויעילה של חברה, זאת בעקבות הסיבה הפשוטה כי חברה אשר לא פורקה באופן רישמי ותקני תמשיך לשלם אגרה שנתית ואף תגרור קנסות. עזרה מצידו של עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתהליך סגירת חברה בע”מ תבטיח כי תעברו את סגירת החברה על הצד הטוב והמהיר ביותר.

שמעון צור משרד עורכי דין וגישור הינו משרד עורכי דין בעלת ניסיון רב שנים אשר נוסד בשנת 2001 ומשרת לקוחות עסקיים, פרטיים, חברות וארגונים מכל רחבי הארץ.
ייחודיות המשרד הינה בקשר הצמוד והאישי מול כל לקוח אשר בונה את האמון ומאופיין בתמיכה מלאה לאורך כל שלבי התהליך המשפטי. כיום, המשרד גאה להיות מוביל בתחומו ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב והמקצועי ביותר, ללא פשרות.

דילוג לתוכן